ОЦІНЮВАННЯ:
РОБОТА ВПРОДОВЖ ЗАНЯТЬ – 100 балів
ПРОЕКТ – 100 балів
КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ:
№
|
Найменування розділів,
тем
|
Кількість
балів
|
|
|
|
|
|
1
|
ВПРОВАДЖЕННЯ В ТЕМУ, план заходів,
суть завдання, постановка проблеми.
|
|
|
2
|
Коротка ЛЕКЦІЯ про методи
проектування
|
|
|
3
|
ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗБОРУ МАТЕРІАЛУ. Обговорення потенціалу проблеми. Уточнення
ділянки проектування. Мета: перевірити чи тема «працює». Як: показувати на
проекторі, на папері, не на пальцях.
Коротка ЛЕКЦІЯ про
методи дослідження території
– зразки.
|
5
|
|
4
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ-1: постановка
проблеми. Відповіді на питання: Що це? Які має якості? Які
сценарії поведінки? Які функції? Пропозиції по програмі споруди.
Обговорення, корективи.
|
20
|
|
5
|
АНАЛІЗ ТЕРИТОРІЇ. Виявлення позитивів і негативів
середовища, ділянки. Як: показувати на проекторі, на папері, не на пальцях.
Обговорення, корективи.
|
10
|
|
6
|
ЕКСКУРСІЯ
|
5
|
|
7
|
РОБОТА
НАД КОНЦЕПЦІЄЮ. Консультація студентів.
Коротка ЛЕКЦІЯ методи графічної подачі проекту.
|
|
|
8
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
КОНЦЕПЦІЇ-2: рішення: основна
ідея, пропоновані засоби, програма
споруди та території, архітектурний образ. Обговорення, корективи.
|
20
|
|
9
|
МАКЕТУВАННЯ: структура споруди.
Обговорення, корективи.
|
20
|
|
10
|
РОБОТА
НАД ПРОЕКТОМ. Консультація студентів. Підбір графічних матеріалів: схеми, моделі, діаграми.
|
|
|
11
|
КОНСУЛЬТАЦІЯ
СТУДЕНТІВ
|
|
|
12
|
КОНСУЛЬТАЦІЯ
СТУДЕНТІВ
|
|
|
13
|
КОНСУЛЬТАЦІЯ
СТУДЕНТІВ
|
|
|
14
|
КОНСУЛЬТАЦІЯ
СТУДЕНТІВ
|
|
|
15
|
ФІНАЛЬНИЙ ЗАХИСТ проекту.
|
20
|
|
|
Всього
|
100
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар