тут зрозуміло, чому розкладка має бути логічна, а не: то влізлося, а то нє, туткай треба було вільне місце заткати, а туткай просто шось злетіло, бо була вже друга ночі і очі заліпилися ну і т.д. і навіть можна побачити, навіщо малювати схемки-діаграмки і іншу дрібідню, яку витовкають зі студена перші два місяці семестру (які кожен поважаючий себе студент вважає за потрібне прогуляти) із гігантськими зусиллями. і чого ідея важливіша ніж ідеально пророблене планування, на яке потім не сідає коробочка, на яку й так не стає часу... ну словом, це о наболєлом, після семестру який ніяк не кінчається:)
тут зрозуміло, чому розкладка має бути логічна, а не: то влізлося, а то нє, туткай треба було вільне місце заткати, а туткай просто шось злетіло, бо була вже друга ночі і очі заліпилися ну і т.д.
ВідповістиВидалитиі навіть можна побачити, навіщо малювати схемки-діаграмки і іншу дрібідню, яку витовкають зі студена перші два місяці семестру (які кожен поважаючий себе студент вважає за потрібне прогуляти) із гігантськими зусиллями.
і чого ідея важливіша ніж ідеально пророблене планування, на яке потім не сідає коробочка, на яку й так не стає часу...
ну словом, це о наболєлом, після семестру який ніяк не кінчається:)